ZÁPAS V OSTRAVĚ


FBC OSTRAVA vs. Technology Florbal MB 3:6

Nový dres pro sezónu 2017/2018
Na první venkovní zápas jsme zajížděli na ostravskou půdu, kde má svůj svatostánek místní FBC. Čekali jsme určitě těžký zápas, protože Ostrava doma umí zahrát výborný zápas i díky specifické Aréně, která slouží pouze na florbal. Před sezónou udělali domácí nějaké zajímavé posily (Daniš, Mendrek) a tak jsem byl zvědavý, jak se jim povede.
Zápas nabídl řadu pohledných akcí, ale také mraky nevyužitých příležitostí na obou stranách. Domácí držel výborný Štěpán Laja, kterému jsme za 30min hry dali pouze dvě branky. Má neprůstřelnost  byla ukončena ve 35. minutě, kdy k radosti domácího publika skóruje ve třetí přesilovce agilní Jakub Mendrek (stav 1:2). Nemastná neslaná mezihra vyústila v náš třetí gól, který zařídil tečující Krajcigr (1:3). FBC se nevzdalo a dokázalo snížit, když jsem střelu Miškeho vyrazil přímo k Eichnerovi (2:3). Zápas gradoval a Ostrava se dostávala do dalších brankových příležitostí. Narůstající tlak domácích jsme dokázali otupit třemi slepenými góly v rozmezí tří minut (2:6). Předvedl jsem ještě pár zákroků, ale dobrý pocit mi zkazil zbytečný gól v závěru, kdy se v další přesilovce trefuje opět Eichner. V Ostravě tak vítězíme 3:6 a bereme tři body. Důležité vítězství slavím se spoluhráči v novém oranžovém trikotu (novinka značky Salming pro tuto sezónu). Kluci mě pak ještě v interním hlasování zvolili králem zápasu, asi abych neměl smutnou náladu cestou domů...

Zákroky gólmanů:  Štěpán Laja 19        (úspěšnost 79%)
                                 David Rytych 21      (úspěšnost 87,5%)




Komentáře

Oblíbené příspěvky